۲-۸-۱)بانکداری اینترنتی در بانک ملت

بانک ملت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های دولتی با درک اهمیت بانکداری اینترنتی مجموعه مناسبی از اطلاعات و خدمات را در سایت به نشانی www.bankmellat.ir گرد آورده است. نکته قابل توجه وجود نسخه زبان انگلیسی سایت و همچنین نسخه فلش برای آن است. Page Rank سایت بانک ملت ۴ از ۱۰ می باشد و این عددی نسبتاً خوب برای این سایت محسوب می شود. بانک ملت از طریق سایت اینترنتی خود اطلاعات و خدمات متنوعی شامل معرفی بانک، محصولات بانک، اخبار، آخرین نرخ ارز، شکایات، افکارسنجی و بانکداری الکترونیکی زیر ارائه می نماید. برای بهره گیری از خدمات بانکداری اینترنتی بانک ملت باید به نشانی زیر مراجعه شود. http://www.bankmellat.ir/ebank_redirect.aspx بانک ملت به مشتریان اینترنتی خود این امکان را می دهد تاصورت حساب های خود را مشاهده کنند و قبوض برق تلفن ثابتمربوط به تهران را پرداخت نمایند. هر یک از مشتریان برای بهره مندی از این امکانات باید از شعبه مربوطه شناسه و گذرواژه خود را دریافت نمایند. با بهره گرفتن از خدمات بانکداری اینترنتی مشتری می تواند:
مقاله - پروژه
۱-  سی گردش آخر و مانده حساب خود را در لحظه بصورت Online دریافت نماید.
۲-  قبوض برق و تلفن ثابت که مختص شهر تهران می باشد را از طریق اینترنت پرداخت نماید.
۳- به سایر حسابهای جاری الکترونیک ملت حواله الکترونیکی ارسال نماید.
ویژگیهای که در سیستم حواله الکترونیکی بانک ملت وجود دارند شامل: امکان انتخاب حواله محدود، امکان تعریف سقف مبلغ حواله در سیستم، ارائه آگهی انجام حواله توسط سیستم، امکان تغییر کلمه عبور توسط صاحب حساب و  درج شرح حواله در صورتحساب ذینفع حواله و حواله دهنده می باشد. در همین راستا بانک ملت تصمیم دارد با بهره گیری از پیشرفته ترین روش های موجود در دنیا و با بهره گرفتن از یک تراشه هوشمند و یک کارت خوان جیبی سقف انتقال مبلغ حواله اینترنتی خود را در یک محیط امن به ارقام بالاتر افزایش دهد.

۲-۸-۲)خدمات اینترنتی بانک ملت:

خدمات اینترنتی که در بانک ملت ارائه می شود به سرعت باتوجه به تقاضای مشتریان وبهبود عملکرد سایت بهبود می یابد تارضایت واعتماد مشتریان افزایش یابد حال باتوجه به ارتقا این سطح کیفیت خدمات سایت وتنوع خدمات ما دراین تحقیق بر ان هستیم تا بتوانیم میزان اعتماد مشتریان به این خدمات را بررسی نماید وعواملی را بر اعتماد مشتریان به خدمات بانکداری اینترنتی بانک ملت موثر رابر اساس مدل شناسایی ورتبه بندی نماییم.
خدماتی که در بانکداری اینترنتی بانک ملت ارائه می شود شامل موارد زیر است:

 

عنوان خدمت زیرمجموعه خدمات توضیحات
مشاهده اطلاعات حساب دسترسی به اطلاعات
حساب در یک نگاه
 مشاهده مانده، تاریخ آخرین گردش/ شعبه افتتاح کننده حساب، نوع حساب
مشاهده گردش حساب مشاهده و چاپ ۵ یا ۱۰ یا
۳۰ گردش آخر حساب
 با انتخاب ۳۰ گردش آخر حساب، امکان مشاهده گردش های قبلی نیز (به تفکیک ۳۰ گردش) امکان پذیر است.
دریافت فایل صورت حساب دریافت فایل براساس
دوره های: روز قبل، ماه
جاری، ماه قبل؛ و نیز درج
دوره زمانی  با ذکر تعداد
تراکنش
دریافت حداکثر تعداد ۱٫۰۰۰  تراکنش
امکان تهیه فایل صورت حساب برای پذیرندگان پایانه های کارت خوان
پرداخت قبوض  پرداخت انواع قبوض  
 استعلام قبوض پرداختی  از طریق درج شناسه قبض و پرداخت
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...