AGFI

 

GFI

 

RMSEA

 

X2/df

 

DF

 

X2

 

 

 

۰٫۹۵

 

۰٫۹۶

 

۰۸۷

 

۰٫۹۴

 

۰٫۱۰۷

 

۳٫۲۴

 

۱۳

 

۴۲٫۲۱

 

 

 

نتایج اجرای مدل مکنون ترفیع نشان­دهنده تایید تناسب مدل است. با توجه به نتایج تخمین غیراستاندارد مدل، نسبت کای­اسکوئر بر درجه آزادی با اندکی اختلاف از بازه ۲ و ۳ می­باشد و قابل قبول است. مقدار RMSEA مدل برابر ۰٫۱۰۷ و مناسب است، مقدار GFI و AGFI به ترتیب ۹۴ و ۸۷ درصد و همچنین دو شاخص NFI و ANFI به ترتیب برابر ۹۶ و ۹۵ درصد می­باشند که همگی نشان­دهنده مناسب بودن مدل اندازه ­گیری متغیر مکنون ترفیع می­باشند.
شکل ۴-۵ مدل اندازه ­گیری ترفیع در حالت تخمین استاندارد
در بین متغیرهای مشاهده­گر مربوط به متغیر مکنون تبلیغات(کیفیت ادراکی)(AD)، متغیرهای مشاهده­گر مربوط به سوالات ۱و ۲و ۳ دارای بیشترین درصد همبستگی و متغیر مربوط به سوال ۴ دارای پایین­ترین همبستگی می­باشد. در بین متغیرهای مشاهده­گر مربوط به متغیر مکنون تبلیغات(کمیت ادراکی)(AT)، متغیرهای مشاهده­گر مربوط به سوال ۱ دارای بالاترین میزان همبستگی و سوال ۲ دارای کمترین درصد همبستگی با متغیر مکنون کمیت ادراکی می­باشند.
شکل ۴-۶ مدل اندازه ­گیری ترفیع در حالت معناداری
محاسبه اعداد معنادارای نشان می­دهد که روابط میان تمامی متغیرهای مشاهده­گر با متغیرهای مکنون مربوطه، معنادار می­باشند و همگی دارای عدد معناداری بالاتر از ۲ هستند.
۴-۴-۲-۳ سنجش مدل اندازه ­گیری تصمیم ­گیری خرید مصرف ­کننده
در این تحقیق، تصمیم ­گیری خرید مصرف ­کننده متغیری وابسته می­باشد. به منظور اندازه ­گیری میزان تصمیم ­گیری خرید مصرف ­کننده از چهار عامل اعتماد، رضایت، وفاداری و قصد خرید استفاده شد. بر این اساس به منظور سنجش تصمیم ­گیری خرید مصرف ­کننده ، ۱۲ سوال در مقیاس لیکرت با پنج گزینه (۱=کاملا مخالف تا ۵=کاکلا موافق) طراحی گردید. نتایج تحلیل عاملی انجام شده برای تعیین صحت مدل سنجش پیشنهادی دارای شاخص­ های متعددی می­باشد. نتایج حاصل از سنجش مدل اندازه ­گیری متغیر پنهان مسئولیت­اجتماعی شرکت در شکل­ ۴-۷ نشان داده­ شده است.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
شکل ۴-۷ مدل اندازه ­گیری تصمیم خرید در حالت تخمین غیراستاندارد
برای تعیین میزان تناسب مدل اندازه ­گیری متغیر تصمیم خرید، معیارهای مناسب بودن ابرازش مدل بررسی و شاخص­ های زیر محاسبه شدند.
جدول ۴-۶ شاخص­ های برازندگی مدل اندازه ­گیری متغیر تصمیم خرید

 

 

NNFI

 

NFI

 

AGFI

 

GFI

 

RMSEA

 

X2/df

 

DF

 

X2

 

 

 

۰٫۹۸

 

۰٫۹۷

 

۰۸۸

 

۰٫۹۲

 

۰٫۰۷۲

 

۲٫۰۱

 

۴۸

 

۹۶٫۶۴

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...