۳

 

۴

 

۵

 

 

 

۴ – میزان تحصیلات

 

 

دیپلم

 

فوق دیپلم

 

لیسانس

 

فوق لیسانس و بالاتر

 

 

 

۱

 

۲

 

۳

 

۴

 

 

 

۵– سن

 

 

زیر۳۰ سال

 

۴۰-۳۱ سال

 

۵۰-۴۱ سال

 

۵۱ سال وبالاتر

 

 

 

۱

 

۲

 

۳

 

۴

 

 

 

فصل چهارم:
تجزیه و تحلیل داده ها
در فصل چهارم به تجزیه و تحلیل داده‌های گردآوری شده پرداخته شده است و برای تجزیه و تحلیل آماری داده‌ها از نرم‌افزار SPSS استفاده شده است. در این فصل با توجه به موضوع تحقیق که به ” بررسی وضعیت یادگیری سازمانی و ارائه راه های بهبود آن در دبیرستانهای شهرتهران در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ ” می پردازد، به منظور توصیف آماری متغیرهای تحقیق از جدول و شاخص‌های آمار توصیفی استفاده شده است. در راستای تحلیل‌های استنباطی و آزمون سوالات کلی و جزئی تحقیق از آزمون آماری t تک متغیره و t گروه های وابسته استفاده به عمل آمده است و از این طریق به آزمون معنی‌داری بررسی وضعیت یادگیری سازمانی پرداخته شده است.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه

۴-۱- توصیف آماری داده‌ها

در این قسمت توصیف آماری(میانگین، فراوانی، درصد و …) نمونه مورد پژوهش از نظر جمعیت شناختی و پرسشنامه‌ یادگیری سازمانی در قالب نمودار و جدول مورد بررسی قرار گرفته است.در این قسمت، توزیع آماری نمونه بر حسب جنسیت، سابقه خدمت، مدرک تحصیلی در قالب نمودارهایی مورد بررسی قرار می گیرد.
۴-۱-۱- توزیع آماری نمونه بر حسب جنسیت
نتایج بدست آمده از آمار جمعیت شناختی پاسخ دهندگان در خصوص جنسیت نشان می دهد که ۱۶۲ نفر (۹/۴۳%) از پاسخ دهندگان مرد و ۲۰۷نفر (۱/۵۶%) از پاسخ دهندگان زن می باشند.

جدول (۴- ۱). توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...