ابطحی، سید حسین و صلواتی، عادل. (۱۳۸۵). مدیریت دانش. تهران: انتشارات پیوند نو، چاپ اول.
ابطحی، سید حسین، و خیراندیش، مهدی. (۱۳۹۰). مدیریت دانش، با رویکرد بستر سازمانی. تهران: نشر مدیران امروز، ۲۰۶-۱۹۸.
احسان فر، گلشن. (۱۳۹۰). رابطه رهبری تحول آفرین و خلاقیت و نوآوری سازمانی در شرکتهای خصوصی بیمه ایران. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بیمه)، استاد راهنما: دکتر نادر مظلومی دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده حسابداری و مدیریت.
اخوان، پیمان، اولیایی، انوش، دسترنج ممقانی، نسرین و وثقی، فاطمه. (۱۳۸۹). توسعه فرآیندهای چرخه ی مدیریت دانش مبتنی بر عوامل موثر بر موفقیت مدیریت دانش. فصلنامه سیاست علم و فناوری، سال سوم ، ۲.
آذر، عادل، غلامزاده، رسول، و قنواتی، مهدی. (۱۳۹۱). مدلسازی مسیری- ساختاری در مدیریت کاربرد نرم افزار Smart PLS. تهران: انتشارات نگاه دانش.
استادی جعفری، حمید. (۱۳۹۱). اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت دانش. پایان نامه
کارشناسی ارشد، استاد راهنما: دکتر حسن قاسمی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده مدیریت و حسابداری.
اعرابی، سید محمد و موسوی، سعید. (۱۳۸۹). استراتژی دانش. تهران : انتشارات مهکامه، ۱۱-۱۰ .
افجه، دکتر سید علی اکبر. (۱۳۸۰). مبانی فلسفی و تئوریهای رهبری و رفتار سازمانی. تهران: سازمان مطاله و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی.
الرک، پاملا ال، و بی ستل، رابرت. (۱۳۸۰). درسنامه پژوهشی پیمایشی: رهنمودها و استراتژی هایی برای انجام دادن پیمایش. (ترجمه مهراندخت نظام شهیدی و دیگران). تهران: انتشارات آگاه.
پایان نامه - مقاله - پروژه
الوانی، مهدی. (۱۳۹۰). مدیریت عمومی. تهران: نشر نی.
الوداری، حسن. (۱۳۸۹). تدوین الگوی توسعه رهبری تحول آفرین در دانشگاههای کشور در راستای تعدیل بیگانگی شغلی. رساله دکتری، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
ایران نژاد پاریزی، مهدی. (۱۳۸۵). اصول و مبانی مدیریت در جهان معاصر. تهران: انتشارات نشر ایران، چاپ اول.
برگرون، برایان.(۱۳۸۶). اصول مدیریت دانش: درک و شناخت آنچه در KM وجود دارد یا ندارد.(ترجمه منوچهر انصاری). تهران: موسسه کتاب مهربان نشر.
بلاگ، مارک. (۱۳۸۰). روش شناسی علم اقتصاد. (ترجمه غلام رضا آزاد). تهران: انتشارات نی، چاپ اول.
تسلیمی، محمدسعید، بازرگان، عباس، موسی خانی، محمد، و الواداری،‌ حسن. (۱۳۹۰). تدوین الگوی توسعه ی رهبری تحول آفرین در دانشگاه های کشور در راستای تعدیل بیگانگی شغلی (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور). نشریه مدیریت دانشگاه تهران.
چوپانی، حیدر، حیات، علی اصغر، و زارع خلیلی، مجتبی. (۱۳۹۰). ارزیابی میزان بکارگیری مؤلفه های رهبری تحول آفرین در شرکت های بیمه البرز. مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی بیمه و توسعه. تهران: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران پژوهشکده بیمه.
حافظ نیا، محمدرضا. (۱۳۸۷). مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی. تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، چاپ پانزدهم.
حسن زاده، محمد. (۱۳۸۶). مدیریت دانش : مفاهیم و زیرساخت ها. تهران: نشر کتابدار.
حسنوی، رضا، اخوان، پیمان، سنجقی، ابراهیم. (۱۳۸۹). عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش. تهران: انتشارات آتی نگر.
حنفی زاده، پیام، و زارع رواسان، احد. ( ۱۳۹۱). روش تحلیل ساختارهای چند سطحی بااستفاده از نرم افزار Smartpls. تهران: ترمه.
دهقان، فاطمه. (۱۳۹۰). رابطه بین مدیریت دانش و یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی. پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی(گرایش تحول)، استاد راهنما: دکتر محمد رضا تقوا، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده مدیریت و حسابداری.
رابینز، استیفن پی. (۱۹۴۳). مبانی رفتار سازمانی. ( ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی،۱۳۷۸). تهران : دفتر پژوهش های فرهنگی.
رابینز، استیفن پی، و جاج، تیموتی ای. (۲۰۰۹). رفتار سازمانی. (ترجمه مهدی زارع، ۱۳۸۹). تهران: نص.
رضائیان، علی. (۱۳۷۹). رفتار سازمانی. تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوما نسانی دانشگاهها (سمت)، چاپ ششم، تابستان ۱۳۸۴.
ستاری، مهدی. (۱۳۸۶). رابطه بین زیر سیستم مدیریت دانش در سازمان یادگیرنده ومؤلفه های هوش سازمانی (مورد مطالع : شرکت ذوب آهن اصفهان). مقاله برگزیده اولین کنفرانس های مدیریت دانش، شماره ۲.
سجادی، زینب السادات. (۱۳۹۰). بررسی رابطه هوش معنوی و هوش اخلاقی با رهبری تحول آفرین. پایان نامه کارشناسی ارشد، راهنما: دکتر وجه الله قربانی زاده، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده مدیریت و حسابداری.
سرمد، زهره، بازرگان، عباس، و حجازی، الهه. (۱۳۸۱). روش تحقیق در علوم رفتاری. تهران: انتشارات آگاه.
سکاران، اوما. (۱۳۸۱). روش تحقیق در مدیریت. (ترجمه محمد صائبی ). چاپ اول. تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.
سنجقی. محمد ابراهیم. (۱۳۸۰). تحلیلی بر ماهیت و ابعاد رهبری تحول آفرین. فصلنامه علمی پژوهشی علوم انسانی دانشگاه الزهرا، سال یازدهم، شماره ۳۷ و ۳۸.
سید جوادین، رضا. (۱۳۸۳). مروری جامع بر نظریه های مدیریت و سازمان. تهران: نگاه دانش.
غیاثوند، احمد. (۱۳۹۰). کاربرد نرم افزار SPSS در تحلیل داده ها. تهران: لویه.
قاسمی، بهروز. (۱۳۹۰). مدیریت رفتار سازمانی. تهران: انتشارات سپاهان، ۴۷۷-۴۳۸.
لوتانز، فرد. (۱۳۷۴). رفتار سازمانی. (ترجمه غلامعلی سرمد). جلد دوم، تهران: موسسه ی بانکداری ایران، چاپ اول.
محمدی مقدم، یوسف. (۱۳۹۰). الگوی مدیریت دانش انتظامی در سازمان ناجا. رساله دکتری رشته مدیریت دولتی (گرایش منابع انسانی)، استاد راهنما: دکتر وجه الله قربانی زاده، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده مدیریت و حسابداری.
مورهد، جی و گریفین، آر. (۱۳۷۵). رفتار سازمانی. (ترجمه سید مهدی الوانی و غلامرضا معمارزاده). تهران :انتشارات مروارید، چاپ دوم.
موغلی، علیرضا. (۱۳۸۱). رساله دکتری رهبری تحول آفرین در سازمان های اداری ایران. دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده مدیریت و حسابداری.
مؤمنی، منصور. (۱۳۸۶). تحلیل آماری با بهره گرفتن از SPSS. تهران: نشر کتاب.
منابع لاتین
Abdullah, R., Selamat, M.h., Sahibudin, S., and Alias, R.A. (2005). A Framework For Knowledge Management System. Journal of Knowledge Mnagement. Available at: http://www.tlainc.com/article83.htm.March 2005.
Ali, N., Ali, Babar, M.A., and Bangash, S.A. (2011). Relationship between leadership styles and organizational commitment among medical representative of national and multinational pharmaceuticals companies. interdisciplinary Journal contemporary Research in Buiseness,2(10), 529-524.
Allameh, S.M., Zare, S., and Davoodi, R. (2011). Examining The Impact of KM Enobers on knowledge management processes, procedia computer science, 3, 1211-1223.
Almarabeh,T., Abuali, A., Alsharrab, S., and Lasassmeh, A.A.(2009). Value Chain Model Knowledge Management. International Journal of Recent Trends in engineering, 2(2), 196-198.
Andersen, A., and The American Productivity and Quality Center(APQC). (1996). The Knowledge Management Assessment Tools: External Bnchmarking version.
Antonakis, J., Ciancioli, T.A., and strenberg, R. (2004). Leadership: past, present, Future the Nature of leadership. Prentice Hall.
Atwood, A.M., Mora, W.J. and Kaplan, w.A.(2010). Learning to load : evaluating leadership and organizational learing. leadership & organizational Development Journal , 31(7), 576-595.
Aujiranpongpan, s., Vadhanasindhu, p., Chandrachai, A., and Cooparat, P. (2010).indicators of knowledge management Capability for KM effectiveness. The Journal of information and knowledge management system, 40(2),183-203.
Bagler, R., Caspi, A.,and Roccas, S.(2013). Transformational and Passive leadership: An initial investigation of university instructors as leaders in a virtual learning environmemnt. Educational management Administration and leadership, published on line 12 April 2013 available at: http:// ema. Sagepub.com. content / early / 2013/04/12.
Barron, T. (2000). The merging of E-learning & knowledge management. published by American society of Training & Development. Alexandria, VA.
Bass, B.M., Riggo, R.E.(2006). Transformational Leadership Lawrence Erlbaum Associates, Inc.,Publisher,London.
Bass, B.M. (1990).Bass & stogill’s hand book of leadership(3th Ed).Theory Research and managerial applications, New York: Free Press.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...