احمدی، پرویز، احد؛ نصیری، ناهید (۱۳۸۸). طراحی و تبیین عوامل مؤثر بر نوآوری سازمانی گروه ایران ترانسفو، پژوهش‌های مدیریت، سال دوم، شماره‌ی چهارم، تابستان، صص ۱۷۸-۱۵۵.
اخوان، پیمان؛ اولیایی، النوش، دسترنج ممقانی، نسرین؛ ثقفی، فاطمه (۱۳۸۹). توسعه فرایندهای چرخه مدیریت دانش مبتنی بر عوامل موثر بر موفقیت مدیریت دانش، فصلنامه علمی-پژوهشی سیاست علم و فناوری، سال سوم، شماره ۲، صص ۱-۱۲.
افکانه، صغری (۱۳۸۸). بررسی روش های برتر تدرس در فرایند یاددهی – یادگیری وتاثیرآن بر مطالعه کتاب های غیر درسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی .اندیشه های تازه در علوم تربیتی ، شماره ۱۴،صص۲۹-۴۸.
الوانی، سیدمهدی؛ ناطق، تهمینه؛ فراحی، محمدمهدی (۱۳۸۶). نقش سرمایه اجتماعی در توسعه مدیریت دانش سازمانی، فصلنامه علوم مدیریت ایران، دوره دوم، شماره۵، صص۳۵-۷۰.
الوندی، نغمه؛ میرزائی، رحمت؛ تارخ، محمدجعفر (۱۳۸۹). بررسی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت پیاده­سازی سیستم­های مدیریت دانش (مطالعه موردی: شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین). مطالعات مدیریت صنعتی، سال یازدهم، شماره ۳۰، صص ۹۹-۱۲۷.
انوری رستمی، علی اصغر؛ شهائی، بهنام (۱۳۸۸). مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده: تحلیلی بر نقش مستند سازی دانش و تجربه، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، دوره اول، شماره ۲، صص۳-۱۸.
بازرگان، عباس؛ عامری، رضا (۱۳۸۹). نگاهی دیگر به ساختار سازمانی مناسب برای ارزیابی کیفیت در سطوح دانشگاهی و نظام آموزش عالی کشور، مجموعه مقالات چهارمین همایش سالانه ارزیابی درونی کیفیت در نظام دانشگاهی. تهران: مرکز ارزیابی کیفیت دانشگاه تهران.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
بهرامی، سوسن؛ رجایی­پور، سعید؛ آقاحسینی، تقی؛ بختیارنصرآبادی، حسنعلی؛ یارمحمدیان، حسن (۱۳۹۰). تحلیل روابط ساده و چندگانه سرمایه فکری و نوآوری سازمانی در آموزش عالی، فصلنامه پژوهش و برنامه­ ریزی در آموزش عالی، شماره۶۱، صص۲۷-۵۰.
بهرنگی، محمدرضا (۱۳۸۲). الگوهای تدریس ۲۰۰۴، تهران، نشر کمال تربیت، چاپ ششم.
پوررشیدی، رستم؛ جلالی جواران، مرتضی (۱۳۸۹). مدیریت دانش و کاربرد آن­ها در موسسات تولیدی و صنعتی، سال چهارم، شماره ۱۴، صص ۶۴-۷۵.
ترک­زاده، جعفر؛ زینعلی، فاطمه (۱۳۹۲). رابطه نوع ساختار و مطلوبیت جو کلاسی در دانشگاه شیراز، مجله علمی پژوهشی، پژوهش­های برنامه درسی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، دوره سوم، شماره۱، ۸۷-۱۱۴.
تقوی، مصطفی؛ پاکزاد ، مهدی (۱۳۸۶). نقش و کارکرد دانشگاه ها در نظام ملی نوآوری . مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی ، سال یازدهم، شماره ۴-صص ۱۹-۳۸
جابری، اکبر؛ سلیمی، مهدی؛ خزائی­پور، جواد (۱۳۹۲). بررسی تاثیر انگیزش­های درونی و بیرونی بر تسهیم دانش کارکنان در سازمان­های ورزشی (مطالعه موردی: کارمندان تربیت بدنی استان اصفهان)، مدیریت ورزشی، شماره۱۴، صص۵۵-۷۵.
جرجانی، بهادر (۱۳۹۲). خلاقیت در مدیریت، نشریه تخصصی مدیریت، سال سوم، شماره۱۶، صص۲۱-۲۶.
حسن­زاده، حبیب اله؛ بهرام رضایی، مژده؛ پولادی، آرش؛ حسن­زاده، عبداله (۱۳۹۲). بررسی وضعیت سبک­های تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در دروس و تئوری در سال تحصیلی ۸۹-۹۰، مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، دوره هیجدهم، صص ۷۱-۷۷.
حسن­زاده، محمد (۱۳۸۵)‏. مسائل مدیریت دانش در بخش دولتی، مجله برنامه و بودجه، شماره ۹۹، صص۵۷-۷۷
حسینی­خواه، علی (۱۳۸۷). بررسی نظریه انتشار نوآوری در آموزش. فصلنامه نوآوری‌های آموزشی، سال هفتم، شماره‌ی ۲۶، صص، ۱۵۱- ۱۵۴.
حسینی، سیدمحمود؛ حاجی­پور، بهمن (۱۳۸۷). تبیین روابط ذهنیت مشترک، ظرفیت جذب دانش، نوآوری و انعطاف­پذیری: شرکت­های دارویی کشور، فصلنامه مدرس علوم انسانی، سال دوازدهم، شماره۴، پیاپی۵۹، صص ۱۵۵-۱۷۶.
حسینی، معصومه؛ صادقی، طاهره (۱۳۸۹). عوامل مؤثر بر خلاقیت و نوآوری اعضای هیأت علمی و ارائه راهکار به منظور ارتقاء، مجله راهبردهای آموزش. قزوین، دوره ۳، شماره‌ی ۱، صص: ۱-۶.
حسینی، ناهید؛ پوراسدی، محمد (۱۳۹۰). تسهیم دانش و سواد اطلاعاتی: با مروری بر وضعیت مطالعه دانشجویان علوم انتظامی، فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی، سال ششم، شماره۱، صص۷۷-۹۴.
حسینیان، سیمین؛ طباطبایی یحیی آبادی، شهناز؛ خدابخشی کولانی، آناهیتا (۱۳۸۶). بررسی اثر بخشی آموزش های آماده سازی شغلی و کارآفرینی بر تمایلات کار آفرینی جوانان داوطلب استفاده از تسهیلات اشتغال زایی شهر تهران. تازه ها و پژوهشهای مشاوره، جلد ۶، شماره ۲۳.
حوررعلی، منصوره (۱۳۸۶). نقش مدیریت دانش ضمنی در خلاقیت و نوآوری، نشریه منابع انسانی، ص ۱۹۹، ۲۰۰، ۲۰۱.
خاکباز، عظیمه السادات؛ علم الهدی، جمیله؛ موسی پور، نعمت الله؛ بابلیان، اسمائیل (۱۳۹۰). کالبد شکافی دانش محتوایی- تربیتی به عنوان نوعی دانش میان رشته­ای برای تدریس دانشگاهی، فصلنامه مطالعات میان رشته­ای در علوم انسانی، دوره چهارم، شماره۱، صص۱۲۹-۱۶۰.
خندقی، امین؛ رجائی­، ملیحه (۱۳۹۲). تاثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجح آنان، فصلنامه روانشناسی تربیتی، سال نهم، شماره ۲۸.
خنیفر، رضا؛ حسن­زاده، حمیدرضا، کولیوند، حسن (۱۳۸۸). الزامات محیطی ساختار سازمانی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تازه­های جهان بیمه، شماره­های ۱۳۰ و ۱۳۱، صص ۴۹-۶۴.
دهقان­نجم، منصور (۱۳۸۸). مدیریت دانش و نقش آنان در نوآوری سازمانی، ماهنامه مهندسی خودرو و صنایع وابسته، سال اول، شماره۱۰،صص۴۷-۵۲.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...