۱۰۰

 

 

 

- سابقه تدریس درس تربیت بدنی:بر اساس جدول۴-۶- میانگین سابقه تدریس درس تربیت بدنی در مدارس دولتی ۹۲/۱۰ و در مدارس غیر دولتی ۶۲/۴ می باشد، که نشان می دهد دبیران مدارس دولتی نسبت به دبیران مدارس غیر دولتی از سابقه تدریس بالاتری برخوردارند.
جدول ۴-۶- میانگین سابقه تدریس درس تربیت بدنی دبیران دولتی و غیر دولتی

 

 

متغیر

 

نوع مدرسه

 

تعداد

 

میانگین

 

انحراف استاندارد

 

 

 

سابقه تدریس درس تربیت بدنی

 

دولتی

 

۶۱

 

۹۲/۱۰

 

۷۶/۶

 

 

 

غیردولتی

 

۴۲

 

۶۲/۴

 

۲۲/۳

 

 

 

- تعداد کارت های مربیگریهمانطور که در نمودار۴-۱-مشاهده می شود ۱۱ % از دبیران مدارس دولتی و ۲۸% از دبیران غیر دولتی فاقد کارت مربیگری میباشند. در دبیران مدارس دولتی بیشترین تعداد کارت مربیگری ۷ کارت می باشد و در دبیران مدارس غیر دولتی بیشترین تعداد کارت مربیگری ۴ کارت مربیگری می باشد.

نمودار۴-۱- توزیع کارت های مربیگری دبیران به تفکیک مدارس دولتی و غیر دولتی بر حسب درصد و تعداد
- تعداد کارت های داوری: همانطور که در نمودار۴-۲-مشاهده شد۳۱ % از دبیران مدارس دولتی و ۴۷% از دبیران غیر دولتی فاقد کارت داوری بودند. در دبیران مدارس دولتی بیشترین تعداد کارت داوری ۵ کارت بود و در دبیران مدارس غیر دولتی بیشترین تعداد کارت داوری ۴ کارت داوری میبود.

نمودار۴-۲- توزیع کارت های داوری دبیران به تفکیک مدارس دولتی و غیر دولتی بر حسب درصد و تعداد
- سطح قهرمانی معلمان:مطابق نمودار۴-۳- بیشترین سطح قهرمانی در هر دو گروه در سطح قهرمانی استان بوده و۶۰ درصد معلمان مدارس دولتی و ۴۷ درصد معلمان مدارس غیر دولتی دارای مقام استانی بودند.
نمودار۴-۳- توزیع سطوح قهرمانی دبیران به تفکیک مدارس دولتی و غیر دولتی بر حسب درصد
۴-۴- یافته های استنباطی
۴-۴-۱ فرضیه اول
بین عامل امکانات (وسایل و تجهیزات و فضاهای ورزشی) مدارس ابتدایی دخترانه دولتی و غیردولتی شهر کرمان از دیدگاه معلمان تربیت بدنی اختلاف معناداری وجود ندارد.
جدول شماره۴-۷-به مقایسه متغیر امکانات (وسایل و تجهیزات و فضاهای ورزشی) از دیدگاه معلمان تربیت بدنی مدارس دولتی و غیردولتی می پردازد. همانطور که در جدول مشاهده می گردد، میانگین نمره امکانات از دیدگاه معلمان مدارس دولتی (۶۵/۲=میانگین) بیشتر از میانگین نمره معلمان در مدارس غیردولتی (۱۱/۲= میانگین) میباشد. نتایج آزمون T در سطح معناداری (۰۵/۰=α) بیانگر وجود تفاوت معنادار است.بنابراین فرض صفر رد می شود.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
جدول ۴-۷- نتایج آزمون تی مستقل جهت مقایسه متغیر امکانات از نظر معلمان مدارس دولتی و غیردولتی

 

 

مشارکت کنندگان

 

Mean ± sd

 

درجه آزادی

 

T

 

سطح معناداری

 

 

 

معلمان دولتی

 

۴۲/۰±۶۵/۲

 

۱۰۱

 

۵۸/۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...