آماره t

 

نتیجه آزمون

 

 

 

۱

 

سیستم مدیریت مشتری محور

 

قابلیت CRM اجتماعی

 

۴۱/۰

 

۳۸/۷

 

تایید

 

 

 

۲

 

استفاده از فناوری رسانه اجتماعی

 

قابلیت CRM اجتماعی

 

۴۵/۰

 

۰۰۱/۹

 

تایید

 

 

 

۳

 

قابلیت CRM اجتماعی

 

عملکرد ارتباط با مشتری

 

۴۸/۰

 

۶۳/۷

 

تایید

 

 

 

همان طور که در جدول مشاهده می­ شود، با توجه به نتایج به دست آمده از آنجایی که آماره t برای هر سه فرضیه تحقیق بیشتر از ۹۶/۱ به دست آمده است لذا می­توان گفت که هر سه فرضیه تحقیق در سطح ۰۱/۰ معنی دار می­باشند.
پایان نامه - مقاله - پروژه
فصل پنجم: فصل پنجم
۵-۱) مقدمه
در این فصل از تحقیق نتیجه نهایی کار انجام شده با یاقته ها و مطالعات قبلی ترکیب شده و مورد بحث قرار می‌گیرد. ابتدا نتایج حاصل از تحقیق بیان می‌شود و در پی آن به بیان پیشنهادات کاربردی و همچنین پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی پرداخته می‌شود.
۵-۲ نتیجه گیری
نتایج تحقیق در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی به شرح ذیل می باشد:
۵-۲-۱) نتایج آمار توصیفی
۱) از ۱۰۰ نمونه انتخاب شده ۱۱ درصد پاسخگویان را زنان و ۸۹ درصد را مردان تشکیل می دهند.
۲) ازمجموع نمونه‌های انتخابی بیشترین درصد پاسخگویان را افراد ۲۶ تا ۳۵ سال (۴۵ درصد) و کمترین درصد سنی پاسخگویان را افراد بالاتر از ۵۵ سال (۵ درصد) تشکیل می دهند.
۳) از لحاظ میزان تحصیلات پاسخ گویان، ۶۷ درصد پاسخگویان دارای مدرک تحصیلی لیسانس (بیشترین) و ۳ درصد پاسخگویان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر (کمترین) می باشند.
۴) از لحاظ میزان سابقه فعالیت، ۴۹ درصد پاسخگویان بالاتر از ۱۰ سال سابقه فعالیت دارند (بیشترین) و ۲ درصد نیز بین ۲ تا ۵ سال یابقه فعالیت دارند (کمترین).
۵) از نظر پست سازمانی، ۷۵ درصد پاسخگویان مدیر میانی می باشند و ۲۵ درصد نیز مدیر ارشد هستند.
بر اساس توصیف و تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده می توان گفت:
۱) متغیر عملکرد ارتباط با مشتری ، دارای میانگین امتیاز ۳۹/۴ با انحراف معیار ۶۷/۰می باشد که نشان می دهد ، عملکرد ارتباط با مشتری بیشتر از میانگین مورد انتظار (۳) است. این درحالی است که هنوز با وضعیت ایده آل فاصله دارند.
۲) متغیر قابلیت اجتماعیCRM دارای میانگین امتیاز ۴۷/۳ با انحراف معیار ۸۱/۰ می باشد. که نشان می دهد ، میزان قابلیت اجتماعیCRM درنمایندگی های ایران خودرو در استان گیلان بیشتر از میانگین مورد انتظار (۳) است.
۳) متغیر سیستم مدیریت مشتری محور دارای میانگین امتیاز ۸۹/۳ با انحراف معیار ۷۵/۰ می باشد. که نشان می دهد، سیستم مدیریت مشتری بیشتر از میانگین مورد انتظار(۳) است. لازم به ذکر است که این شرکتها ، بیشتر از میانگین فوق می توانند از این متغیر سود ببرند.
۴) متغیر استفاده از فناوری رسانه اجتماعی دارای میانگین امتیاز ۹۴/۳ با انحراف معیار ۶۵/۰ می باشد. که نشان می دهد، استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در نمایندگی های ایران خودرو در استان گبلان در سطح نسبتا مطلوبی قرار دارد و بیشتر از میانگین مورد انتظار (۳) است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...